Офорт — унікальна та вельми трудомістка техніка, що дозволяє отримати деталізоване зображення за допомогою травлення кислотою на потрібну глибину малюнка, нанесеного художником на лакову поверхню металевої дошки. Відбиток такого зображення за допомогою спеціального верстату на зволоженому папері дозволяє більш виразно передавати кольори і відтінки. Так виник так званий глибокий друк.
З початку ХVІ століття офорт стає надбанням кращих митців майже всіх країн Старого Світу і успішно конкурує з олійним живописом. Творчість таких визначних художників як Альбрехт Дюрер, Рембрант, Франсіско Гойя, Джованні Піранезі, Жак Калло, Гвідо Рені, Хосе Рібера навіть важко уявити без їх офортів. Одним із зачинателів і першим видатним українським майстром офорту був Тарас Шевченко, який саме за це мистецтво був удостоєний звання академіка.
Геннадій Гармидер — визнаний майстер цієї графічної техніки. Серіям його офортів уготоване так само незмінне значення, як і унікальним гравюрам Карла Боссолі з видами Одеси першої половини ХIХ століття. Воскресаючи з документальною точністю та високою художністю, образи рідного міста, Г. В. Гармидер відтворив часи «Золотого віку» нашої Південної Пальміри.
Філігране відображення деталей, вміння передати майже тактильне відчуття фактури і, разом з тим, притаманна вдосконалості впевнена розкутість, надають його офортам поетичне сприйняття, наповнюють сп’яняючим повітрям півдня.
Одеса Гармидера захищена від ерозії часу та похмурої повсякденності. Це місто підкорює, надихає, заряджає потоком енергії і народжує емоційний відгук. Тому цілком природніми виглядають на його офортах впізнавані одеські типажі і герої, що ширяють у небі над містом. Звичайнісінька магія! Магія таланту.